Nevhodné pro mládež?

Nevhodné pro mládež?

“ Jerry Springer: Opera pojednává o tématech nevhodných pro mládež a obsahuje nadávky. Upozorňujeme rodiče, že tento pořad není určen pro nezletilé. Kurvadrát.“

Muzikál, který právě uvádí Divadlo na Orlí, vypráví o show Jerryho Springera, která běžela v televizi od 30. září 1991. Tato show se věnovala kontroverzním a provokativním tématům. První polovina představení ukazuje, jak show probíhala v televizi. Ale v druhé polovině se přesouváme do pekla, kam se Jerry dostal, když ho zastřelil jeho bývalý pomocník Jonathan. Jerry tam má pomoct rozhodnout spor mezi Satanem a Ježíšem. Celé divadelní představení je pojato velmi humorně.

Muzikál režíroval Stano Slovák. Scénář a texty písní napsal Stewart Lee a Richard Thomas. V hlavních rolích se objevili studenti 4. ročníku Ateliéru muzikálového herectví MgA. Stana Slováka. Jmenovitě Zdeněk Junák j.h ( Jerry Springer). Jan Brožek j.h. ( Jonathan Weirus / Satan), Pavel Režný (Dwight / God) nebo Marek Ouda ( Tremont / Montel / Jesus). Další postavy představovali diváci show Jerryho Springera, Ku-Klux-Klan, Sestry, Diváci z pekla a Andělé.

Divadelní představení bylo úžasně pojato. Bylo vtipné a zábavné. Líbilo se mi, že zde hráli mladí lidé, kteří do toho vnesli něco ze světa současných mladých. Písně byly skvěle napsané a samozřejmě i zazpívané. Režisérovi bych nevytkla nic. V muzikálu se objevovala sprostá slova, ale nemohla žádného diváka urazit, protože tam prostě patřila. Na tuto hru bych šla klidně znova.

“ Takže na viděnou příště, opatrujte se. I navzájem.“

Angelika Ryšavá

Knihy miluji už od dětství. Jsou mojí součástí. Nejraději mám historické romány nebo detektivky. Ale ráda si přečtu i dramata od Shakespeara. Ale moje nejoblíbenější kniha je Šifra mistra Leonarda od Dana Browna. K této knize se vždycky vrátím.