Fenomén pokračuje

Fenomén pokračuje

Po veleúspěšném prvním díle této trilogie se čtenářům naskytl, troufám si říct, její neméně skvělý druhý díl.

O čem kniha vypráví tentokrát? Děj druhého dílu odkrývá minulý a současný život Lisbeth Salanderové, tajemné punkerky a hackerky. Novinář spolupracující s časopisem Milénium a jeho partnerka jsou zavražděni krátce před publikováním materiálu o dětské prostituci, korupci a obchodu s bílým masem. Na zbrani nalezené na místě činu se najdou otisky Salanderové a její poručník je brzy nalezen mrtvý. Policie po Lisbeth zahájí celostátní pátrání, podporované mediální kampaní, ve které se vytahují na světlo skandální informace o její potenciální nebezpečnosti a problematické minulosti. Mikael Blomkvist je však přesvědčen o její nevině a hodlá ji také dokázat.

Co říci k této knize. Snad jen to, že i zde vás čeká opravdu skvěle vystupňované napětí, precizně zpracované detaily, kvalitně napsané postavy a zajímavý děj, který vás opět nebude nudit, i když má kniha rovných 608 stran.

Samotný příběh se možná zdá na první pohled jako poutavý thriller, ale při čtení získáváte pocit, jako byste byli na výpravě za hledáním morálky, která  je bohužel, či bohudík zasazena do reálného prostředí a že si přejete, aby takových Blomkvistů a Salanderových bylo v našem světě více.

Jednoduše vás musí postava Lisbeth uchvátit. Jedná se totiž o směsici skvělé hackerky, pohrdavé dvacítky, dívky, která to neměla v životě jednoduché, Lary Croft, drsňačky, chytré ženy a ženy bojující za spravedlnost.  Uchvátit vás také může postava Mikaela Blomkvista, novináře, člověka s dobrým srdcem, neustále  si jdoucím za svým cílem a člověka bojujícího za spravedlnost.

zakoupit host