Svědkyně ohně

Svědkyně ohně

Komisař Joona Linna je povolán k případu dvojnásobné vraždy v Birgittině dvoře – v ústavu pro problémové dívky. Zavražděnými ženami jsou ošetřovatelka a jedna z pacientek. Ošetřovatelka ze dvora byla brutálně ubita ve varně piva. Větší záhadou je však vražda pacientky dvora – Mirandy Ericsdotterové. Byla nalezena ve své posteli oblečená pouze v kalhotkách a obličej měla zakrytý dlaněmi. Kolem ní nebyla žádná krev, pouze malá rudá skvrna na polštáři vedle její hlavy.

Později se do vyšetřování zaplete další případ. Žena jménem Pia Abrahamssonová nahlásí na policii, že jí někdo odcizil auto i s jejím čtyřletým synkem Dantem. Komisař Joona Linna se domnívá, že vůz mohla odcizit jedna z pacientek Birgittina dvora, která však utekla dřív, než se obě události staly. Vicky Benettová by údajně něco takového nikdy nedokázala. Ale co když ano?

Když už se Joonovi Linnovi zdá, že případ dvojité vraždy z Birgittina dvora je zcela nevyřešitelný, zavolá mu Flora Hansenová, která tvrdí, že se u ní zjevuje každý den duch mrtvé dívky, která vypadá úplně jako zavražděná Miranda.

To, jak celý napínavý příběh skončí, si můžete přečíst sami.

Když jsem si vybrala tuto knihu, okamžitě jsem se pustila do čtení a mohu říct, že toho vůbec nelituji. Konec příběhu mě velmi překvapil a při některých pasážích jsem napětím snad ani nedýchala. Kniha je obsáhlá, ale když čtete poslední stránky, máte chuť přečíst si ji ještě jednou. Doporučila bych ji milovníkům detektivek a těm, kterým nevadí číst po nocích, protože jakmile se ponoříte do víru tohoto poutavého příběhu, není cesty zpět, dokud nedojdete až do cíle.

zakoupit host

Zuzana Kudličková

Jsem snílek, který se nerad vrací do reality. Troufám si o sobě říci, že jsem člověk empatický, ráda se směju a snažím se ke všem chovat zdvořile. Čtu prakticky od malička, akorát teprve nedávno jsem se této aktivitě začala věnovat mnohem více, než dřív. Kromě čtení ráda poslouchám hudbu, píšu si své vlastní povídky, sleduji seriály, věnuji se angličtině nebo stříhám videa. Momentálně nejraději čtu romány, ale ráda si přečtu i dobrou detektivku.