Dívka ve vlaku

Dívka ve vlaku – Paula Hawkins

Kniha je napsaná z pohledu více postav – Rachel, zmizelé Megan a Anny. Všechny tři postavy se ve vypravování doplňují, takže příběh neztrácí na napětí a udržuje své čtenáře v pozoru až do samotného konce. Možná bych jen doporučila sledovat data na začátku kapitol, jelikož se děj několikrát vrací do minulosti a mohl by se vám kvůli tomu zdát trochu zmatený.

Při čtení narazíte na spoustu postav, které se buď jen mihnou okolo, nebo se s postupem času vrátí a odhalí další kousek příběhu. Věřte mi, že se vaše podezření budou měnit s každou stránkou, protože jestli autorka něco umí opravdu bravurně, tak je to matení svých čtenářů a svádění na špatnou stopu. Fakt, že je nám příběh vyprávěn hlavně z pohledu alkoholičky, která si většinu detailů stejně nepamatuje, vás bude mást o to více.

Autorka rozhodně odvedla skvělou práci. Napsala mrazivý thriller plný překvapení a dějových zvratů, které vás donutí číst několik hodin v kuse, třeba i v pracovní době. Jediné negativum vidím v tloušťce, protože 328 stran je pro takhle skvělou knihu opravdu málo. Já vám Dívku ve vlaku mohu vřele doporučit, ať už jste milovníci thrillerů či scifi a fantasy. Tato kniha si zaslouží vaši pozornost.

Alice Klečková

Narodila jsem se 20. března roku 1991. Mým rodným městem je Brno, avšak žiji v Rebešovicích se svým přítelem. Co se mé povahy týče, jsem velmi otevřená a společenská osoba. Extrovert. Ráda chodím do společnosti, kde se bavím a seznamuji s dalšími lidmi. Mám samozřejmě i své libůstky a koníčky, mezi které patří četba, cestování, dobré jídlo a pití, cvičení, jízda na kole a samozřejmě klidný spánek. Vztyčených cílů mám spoustu. Ale těmi hlavními jsou – udělat maturitu a jít studovat žurnalistiku.