Božský MILENEC

Božský MILENEC

Božský MILENEC – Christina Laurenová

V největší strojírenské firmě v Anglii pracuje mladá stážistka Ruby Millerová. Svou práci miluje a věnuje jí spoustu času. Má tam i svou kamarádku Pippu, se kterou si říkají úplně všechno. A jedna druhé rozumí i beze slov. Má tam i svou tajnou lásku, a sice viceprezidenta firmy Nialla Stella. Je o něco starší, čerstvě rozvedený, udržovaný a slušný muž. Je to prostě KUS, jak říká Pippa. A kdykoli se objeví, tak Ruby zcela rozhodí. Dokáže se na něj dívat po celou dobu pracovní porady. On si jí bohužel zatím nevšiml.

Osud tomu chtěl, že byli spolu vysláni do New Yorku vyřídit pracovní záležitosti. Zabere to nějaký čas, a tak tam budou rovnou celý měsíc. Ruby je šokována tím, že stráví se svým idolem tolik času, a zároveň se děsí, že se ztrapní. Také je to příležitost podívat se pracovně do velkého města. V letadle si nesměle povídají a oťukávají se. Ruby je nervozní a Niall je překvapen, že je mu s touto dívkou tak příjemně.

Při společně stráveném čase v práci i ve volném čase se sblíží. Tak nějak jinak, než by Ruby chtěla. Jako by se Niall bál začít si nový vztah, ale zároveň prožívá zvláštní pocity. Krásně strávený měsíc přeruší návrat zpět do reality. Ruby je zmatená, neví na čem je a jestli má šanci na vztah a lásku. Věci prostě nejdou tak, jak si je vysníme!

Název knihy zaujme na první pohled a zejména ženy se zasní. Copak opravdu existuje dokonalý milenec? V této knize ano. Jen jsem se začetla a věděla jsem, že tuto knihu musím dočíst. Je příjemně nabitá sexuálním napětím. Nic vulgárního, i když se najde i nějaké to peprnější slůvko. Má to šťávu a grády. Klidně bych si s hlavní hrdinkou vyměnila místo.

Na obalu knihy je, jak jinak, tělo sexy muže. Vypracované svaly, džíny ležérně stažené na boky, opálená pleť. Věřím, že spousta žen a dívek by ho ráda měla doma. Snad záměrně mu není vidět tvář, může si tam každá žena představit svůj idol.

Kniha má kapitoly, je napsaná srozumitelně, v ději se orientuje snadno. Čteme pocity jeho i její. Ilustrace zde nejsou, což je trošku škoda. S nimi by kniha byla bombastická. Má bezmála tři sta padesát stran, ale hltáte je tak rychle, že vám to ani nepřijde.

Doporučila bych knihu hlavně dívkám a ženám. Mezi řádky se snoubí touha, něha, láska, vášeň, radost i zlost. Vytvořit si atmosféru příjemného večera, udělat pohodu a pak už jen číst a popustit uzdu představivosti. Jedině tak se dá tato kniha dokonale užít. Je to prostě úžasný erotický zážitek!