Dívka v ledu

Dívka v ledu – Robert Bryndza

Hlavní postavou této knihy je detektiv šéf inspektor Erika Forsterová, jejíž poslední případ skončil smrtí pěti policistů, včetně jejího manžela, také detektiva. Utekla před všemi událostmi pracovat do Metropolitní policie Manchester. Nyní je však povolána zpět do Londýna a má vést vyšetřování vraždy mladé ženy, která byla nalezena pod vrstvou ledu. Zjišťuje se, že obětí je Andrea Douglasová-Brownová, dívka z mocné a bohaté rodiny a dcera váženého aristokrata. Otec Andrey vyvíjí na policejní oddělení nátlak, aby byl urychleně nalezen Andrein vrah, a to za každou cenu. Erika se snaží zapomenout na své problémy a ponořuje se naplno do pátrání. Nevzdává to i přesto, že kolegové dlouhou dobu nechtějí uvěřit, že existuje spojitost mezi Andreinou smrtí a vraždami tří prostitutek. Čím blíže se Erika dostává odhalení pravdy, tím více se pachatel přibližuje k Erice. Ten je velmi nebezpečný a Erika ho musí dopadnout dříve, než dojde k další vraždě.
Dívka v ledu je právem označována jako světový bestseller, neboť se jí prodalo již přes milion výtisků a byla označena jako The Wall Street Journal a USA Today bestseller. Pro mně se jedná už teď o překvapení roku 2016. Přesto o autorovi, Robertu Bryndzovi, slyším poprvé, byť má na kontě již několik románů. Tento britský autor zaujme nejen svým jménem, ale i tím, že žije se svým manželem na Slovensku, což se promítá i do děje. Erika Forsterová je původem Slovenka, taktéž matka oběti a rovněž i některé další postavy jsou slovanského původu.
Kniha vás umí udržet v napětí po celou dobu, až do poslední stránky. A pokud toužíte po kvalitním thrilleru, je kniha určená právě vám.

Alice Klečková

Narodila jsem se 20. března roku 1991. Mým rodným městem je Brno, avšak žiji v Rebešovicích se svým přítelem. Co se mé povahy týče, jsem velmi otevřená a společenská osoba. Extrovert. Ráda chodím do společnosti, kde se bavím a seznamuji s dalšími lidmi. Mám samozřejmě i své libůstky a koníčky, mezi které patří četba, cestování, dobré jídlo a pití, cvičení, jízda na kole a samozřejmě klidný spánek. Vztyčených cílů mám spoustu. Ale těmi hlavními jsou – udělat maturitu a jít studovat žurnalistiku.