Duhový had

Duhový had

Tato autorka je jednou z mých oblíbených. Její styl psaní je dobře pochopitelný. Píše velmi dobře romány z cizích zemí, jako jsou například Egypt, Afrika, Indie a podobné exotické státy. Při čtení jejích příběhů je znát, že tyto oblasti opravdu navštívila. Ale není to jen zamilovaná četba, hlavní část knihy tvoří tajemno. A proto je její příběh vždy napínavý a poutavý. Také se jí daří popisovat krajinu a děj osobitým stylem, proto si ji nelze splést.

Děj této knihy se odehrává v Austrálii, kde mladá dívka jménem Joana hledá kořeny svého rodu. O něm se dozvěděla jen to, že vlastní půdu někde v Austrálii. Na cestě se seznámí s pohledným starousedlíkem Hugem, který jí nabídne pomoc. Z deníku matky se dozvídá o kletbě uvržené na její rodinu. Tak začne pátrat po svém původu. Postupem času v sobě nalezne léčitelské schopnosti. Jak to dopadne, si přečtěte v této poutavé knize.

Knížku bych doporučila, i když ze začátku jsem měla trochu problém se zorientovat. Je tam dost jmen a názvů. Po přečtení několika stránek ale člověka děj tak chytne, že nemůže přestat, a čte až do konce. Moc se mi líbí, jak autorka popisuje krajinu a všechny okolnosti. Po přečtení knihy mám vždy pocit, že jsem tu zemi navštívila.

Narodila jsem se v Lanškrouně. To je menší město kousek od České Třebové. Od svého narození žiji v Lukové. Tam jsem také chodila do základní školy. Po ukončení deváté třídy jsem učila na švadlenu. Poté jsem hned nastoupila do práce. Mám manžela a dvě děti. Ve volném čase ráda čtu, jezdím na kole a miluji procházky přírodou. Ještě hodně peču. Mám ráda zvířata a děti.