Těžší než nebe

Těžší než nebe

Tato kniha vypráví o životě zpěváka Nirvány, Kurta Cobaina. Osobně se o jeho život zajímám a myslím si, že tato kniha vypovídá hodně o jeho tragickém osudu a věcech vedoucích k jeho sebevraždě. Dílo hovoří o těžkosti života a narušení existence tak křehké osobnosti, jakou bývají umělci. Kniha předkládá celý zpěvákův život od narození až do smrti. Autor se snaží rozkrývat všechny bludy, šířené Kurtem osobně. Zabývá se všemi stránkami postupem nabyté slávy. Po ní Cobain toužil, ale ta ho nakonec zničila. Autor dobře vystihl zlomové okamžiky v Cobainově životě. Drží se také faktů a doplňuje text o výpovědi rodičů a blízkých přátel. Moc se mi líbí povídání o zpěvákově dětství. Především o rozvodu jeho rodičů, který ho hluboce ovlivnil. Dílo také vypráví hodně o zpěvákově osobnosti a psychologii. Celá kniha se velice dobře čte a je přehledná. Oproti jiným titulům se autor až mazlí s celým příběhem, přitom je ale objektivní. Kurtův život je stále ožehavé téma a všichni jeho fanoušci jistě čekali na nějakou takovou knihu, aby se mohli o svém hrdinovi dozvědět více. Vám všem, kteří máte Kurta rádi, doporučuji tuto knihu jako výpověď o jednom výjimečném člověku a bytosti, jež ovlivnila celou jednu generaci. Doufám, že se vám dílo bude líbit.

Diana Filipová

Mám ráda knížky, proto jsem se přihlásila na knihařskou školu. Moje nejoblíbenější žánry jsou sci-fi a fantasy. Jsem spíš samotář, ale ráda si s kamarádkami zajdu na kávu. Žiju v malém domku na vesnici s rodinou. Mám také ráda hudbu hlavně rock, punk a grunge. Jinak jsem celkem normální holka.