Narozen o půlnoci: Dračí znamení

Narozen o půlnoci: Dračí znamení

Narozen o půlnoci: Dračí znamení
Lucie Fidlerová

Je pátek třináctého a netrpělivý otec Artur čeká, kdy jeho milovaná žena Mary porodí. V duchu doufá, že to nebude o půlnoci, protože v tom případě by bylo dítě považováno za zrůdu, která nemůže žít. Netrpělivý otec odpočítává každou minutu a dělá si starosti o svou ženu. Mary však porodí přesně o půlnoci a bohužel při porodu zemře. Artur se za pomoci přítelkyně své ženy, Angely, a jejího draka vydává na cestu do Dračích skal, kde je malý Gabriel právoplatným nástupcem trůnu po své matce.

Jelikož malý chlapec nemůže vládnout, převezme za něj žezlo členka Rady, Melissa, která si své místo na trůně pojistí smlouvou a nehodlá se ho jen tak vzdát. V kralování jí pomáhá elf Adrien, jehož si vezme za manžela, ovšem jen z politických důvodů.

Mezitím Gabriel vyrůstá po boku Nely, jež je jeho nejlepší kamarádka a zároveň budoucí manželka. Za 16 let, která uběhla, vyrostl nejen Gabriel, ale také jeho drak, jehož si přivolal již jako malé nemluvně.

Jednoho dne Nely někdo přepadne v lese a od té doby se v Dračích skalách začínají dít zvláštní věci. Jeden člen Rady veřejně podpoří Gabriela a před Melissou prohlásí, že pouze Gabriel je jediný syn zesnulé královny, a tudíž je jediný právoplatný následník trůnu. Druhý den ráno se najde první mrtvá dívka. Všichni v Dračích skalách jsou najednou v nebezpečí. Ale před kým? Komu můžou věřit a komu ne?

Musím říct, že kniha zaujme už jen tím, že autorce je teprve patnáct let. Ovšem na tak mladý věk zvládla neuvěřitelně napínavý příběh, jenž vás vtáhne do děje. Mohlo by se zde samozřejmě objevovat více draků a krajina Dračích skal by také mohla být podrobněji popsána, ale když už se jednou do knihy začtete, nedokážete odtrhnout oči. Toto dílo bych vřele doporučila mladým čtenářům se zájmem o napínavý příběh nebo případně i starším čtenářům, kteří si chtějí přečíst něco nenáročného.