C. D. Payne jako vyšitý

C. D. Payne jako vyšitý

D. Payne opět vytvořil něco nového, co na prodejních pultech ještě nemá obdoby. Kniha, která je zasazena do roku 1957, kdy plavky zakrývaly vše a bikiny byly sprosté slovo.

Na knize se mi líbilo, že se tam pořád něco děje a obsahuje úžasné hlášky. Samozřejmě se tam objevuje spousta nahoty a dobrý konec, přesně jak to má být. Dá se přečíst za jediný den a samozřejmě se u toho hodně nasmějete.

Colm Moran, hlavní postava knihy, chce začít točit filmy v Hollywoodu, ale jeho táta mu na něho nechce dát peníze a tak se dohodnou, že Colm pojede do malého města Ukiah v Kalifornii a když postaví na nohy firmu po jeho strýci Decentní dáma s. r. o., která vyrábí plavky pro korpulentní ženy, tak investici, do synovy kariéry ještě zváží. Když dojede do Ukiahu je město ještě menší než si původně myslel, ale nakonec zjistí, že tam asi nebude taková nuda, je tu totiž dost pohledných dam, které mají o Colma zájem, ale on zanechal doma jednu nadějnou herečku Betty, která je velmi krásná, ale on vlastně neví, jestli ji miluje nebo ne. Poté pozná svoji hospodyni Jean, do které se zamiluje okamžitě, ale ona je vůči němu chladná. Poté mu jedna švadlena z firmy dohodí svou vnučku Juanitu, krásnou a blond, ale je tu jeden zádrhel, nemůže s ním spát, jelikož její rodina je velice plodná, tak jedině po svatbě, stejně s ní ale chodí na rande, aby Jean začala žárlit. Poté se na scéně objevuje i nová návrhářka Norma, která po Colmovi hned jde, naštěstí Juanita využije svoje zdroje a hned mají pro Normu nápadníka jistého Slada, do kterého ovšem kdysi byla zamilovaná i Jean a Slade nelení a zamilují se do něj obě, což se ale Colmovi moc nelíbí…

A jak to nakonec dopadne?

S kým skončí Slade a s kým Colm, nebo Norma?

A jak to vlastně dopadne s Decentní dámou a proč jsem se lehce zmínila o bikinách, že by nový trend, s kterým se chtějí prosadit Colm s Normou, nebo se vás snažím jenom zmást? 😀

zakoupit Jota

Zuzka Floderová

Řekla bych o sobě, že jsem typický knihomol. Nejraději mám fantasy, detektivky a sem tam i něco z červené knihovny na odlehčení, ale po pravdě přečtu cokoliv, co mi kdo dá. Nejradši mám ale knihy, kde se z hlavní postavy, káčátka, stane labuť. Nejkrásnější příkladem a mou nejoblíbenější knihou bych řekla, že je Jana Eyrová od Charlotte Brontë.