Ztráta panenství může být těžší, než se zdá

Život dvaadvacetileté Bliss Edwardsové se zdá být téměř dokonalý. Studuje herectví na umělecké škole, o přátele nemá nouzi a studium zvládá takřka bez problémů. Je zde ale jeden problém, který jí nedá spát. Její panenství, jehož se chce zbavit. Když se o Blissině „problému“ dozví kamarádka Kelsey, zapůjčí jí několik „odvážnějších“ kousků oblečení ze své skříně a donutí ji, aby si je na sebe oblékla. S cílem sehnat pro Bliss milence na jednu noc ji vezme s sebou do nejbližšího baru.

Netrvá dlouho a Bliss se v baru dá dohromady s půvabným Garrickem Taylorem. A když už se zdá, že všechno dokonale klape a Bliss má konečně možnost se svého „problému“ zbavit, na poslední chvíli ucukne a uteče od Garricka pryč.   Druhý den však Bliss čeká ve škole ledová sprcha. Dozvídá se totiž, že ten úžasný chlap, se kterým málem přišla o panenství, je její nový učitel herectví.

Abych pravdu řekla, tak postavy, kterým v životě vše dokonale vychází, nemám příliš v lásce, protože si poté automaticky odvodím, že příběh bude nudný. V tomto případě jsem se však zmýlila.

Román je typicky dívčí, avšak občas se v něm dalo najít i několik vtipných scének. Především ty, kdy se hlavní postava Bliss dokonale ztrapnila (autorka Cora Carmacková se v trapných scénách ve svých románech přímo vyžívá) jak před Garrickem, tak před svými přáteli, ale pokaždé svůj „výkon“ dokázala podat tak bravurně, že se nad ním člověk zkrátka musel zasmát.

Kniha se mi četla v podstatě sama, přečtenou jsem ji měla zhruba za tři dny a na konci litovala toho, že neměla více stran. Rozhodně si od autorky přečtu více románů, jelikož její styl psaní se mi velmi zalíbil.

zakoupit Jota

Zuzana Kudličková

Jsem snílek, který se nerad vrací do reality. Troufám si o sobě říci, že jsem člověk empatický, ráda se směju a snažím se ke všem chovat zdvořile. Čtu prakticky od malička, akorát teprve nedávno jsem se této aktivitě začala věnovat mnohem více, než dřív. Kromě čtení ráda poslouchám hudbu, píšu si své vlastní povídky, sleduji seriály, věnuji se angličtině nebo stříhám videa. Momentálně nejraději čtu romány, ale ráda si přečtu i dobrou detektivku.