Rockové legendy

Rocková kniha mrtvých
David Comfort

Tato kniha pojednává o sedmi výjimečných bytostech rockové sféry – jako jsou Jimi Hendrix, Janis Joplinová, Jim Morrison, Elvis Presley, John Lennon, Kurt Cobain a Jerry Garcia. Autor o nich promlouvá již od jejich raného dětství až po jejich dospívání a mládí a ukončí jejich příběh smrtí, která je u některých stále docela záhadnou. Autor předkládá fakta zajímavá, pokud jste fanouškem alespoň jedné z těchto legend, možná budete něco znát, ale jistě se tu najde spousta věcí, jež vás překvapí.

Kniha se tedy dělí na tyto významné osobnosti a mezi nimi se nachází tzv. intermezza, kde autor srovnává všech VELKÝCH SEDM – tj. co mají společné a v čem se od sebe naopak liší, což je velice obohacující pro děj. Autorův styl byl sympatický, hodně si pohrával se slovy a psal své dílo barvitě a dá se říct, že se zájmem. Kniha o rockových legendách patrně zaujme všechny fanoušky oněch zmíněných osobností – myslím, že jakékoli věkové skupiny, protože v tomhle případě je věk pouhé číslo. Každý podle mne zná všechny či minimálně některé z nich, třeba je i někdy slyšel, ale ti, co je neznají, mají skvělou příležitost se o nich touto formou dozvědět, protože tyto rockové legendy si pozornost každopádně zaslouží. Cílem autora je přeci naplnit očekávání především fanoušků těchto věčných hvězd a nezklamat je.

Za mne to byla skvělá kniha a hodně čtivá a zajímavá, přinesla mi nové poznatky o mých oblíbených idolech, proto jsem si knihu také tak dychtivě vybrala. A naštěstí mohu sdělit, že mne nezklamala, jelikož není úplně snadné psát knihy o takových bytostech – někdy je těžké přijít na to, kde končí pravda a kde začíná lež. Přesto mohu tuhle knihu vřele doporučit hlavně všem fanouškům.