Select Page

Jak se stát textovým supermanem?

Kdo by v dnešní době nepotřeboval nějaký ten profesionálně znějící text. Na web, na sociální síť, k popisku produktu do eshopu… V dnešní době každý, kdo podniká či jinak působí na internetu potřebuje dobré texty. Takové, které zaujmou a přivedou návštěvníka/zákazníka/partnera tam, kam je třeba.

Kniha Webcopywriting pro samouky se snaží čtenáře naučit základním technikám psaní textů důležitých pro každého marketéra a podnikatele na webu. Vše dělá za pomoci mnoha praktických ukázek od známých značek a člověk si tam může vše uvědomit na příkladech, které zná z vlastního každodenního brouzdání po internetu.

Nejprve s vámi projde základy od výběru správného názvu, domény (rozhodně není vhodné si zvolit adresu webu www.novakprodavajicinejlepsiprackypodsluncem.cz) a loga a pokračuje až ke strategii prodeje a jednotlivým prvkům produktu.

Vše se snaží podat čtivou formou, takže kniha příjemně plyne. Mně osobně však vadilo neustálé omílání základních věcí dokola a nemohl jsem se ubránit nepříjemnému pocitu, že hlavně na začátku knihy autor zbytečně dlouho přehazuje slámu ze strany na stranu, místo aby se zaobíral podstatou věci. Za mě by tedy neuškodilo text více zhustit a nebránil bych se, kdyby se místy šlo více do hloubky.

Nespornou výhodou je však aktuálnost knihy – popisuje aktuální prostředí na internetu s příklady, které můžete sami dobře znát. V průběhu čtení se vám tak nestane, že si řeknete: „Proboha, tohle je ale přece jako z minulého století!“.

Chcete-li si tak zlepšit své schopnosti psaní textů či získat základní přehled a dovednosti, mohu tuto knihu jedině doporučit.

 

Zakoupit knihu u nakladatelství Zoner Press >

About The Author

Vladislav Kluska

Momentálně fanoušek do IT a mobilního světa, uživatel Androidu a fanda služeb Googlu, avšak milovník Windows 8.1. Absolvent Střední školy KNIH, o.p.s., občasný pisálek.