Gerald Durell – Trilogie z ostrova Korfu

Seriál: The Durrells  http://www.serialzone.cz/serial/durrells-the/
Kniha: Gerald Durell – Trilogie z ostrova Korfu (O mé rodině a jiné zvířeně je první knihou a další kniha nese název Ptáci, zvířata a moji příbuzní, poslední knihou je Zahrada bohů)

Ovdovělá Louisa Durrellová to nemá zrovna lehké. Přišla o manžela a postupně jí docházejí peníze a ještě se musí starat o své čtyři děti. Jedenáctiletého Garryho – velkého milovníka zvířat, Larryho -budoucího spisovatele, Margo – jedinou dceru, která se právě dostává do puberty a o Leslieho – milovníka zbraní. Jsou 30. léta 20. století, doba pro ženu značně omezená, a Louisa se rozhodne se svou rodinou odstěhovat na Korfu a začít zde od začátku. Na tomto ostrově pak společně zažijí plno zajímavých a mnohdy velice vtipných příhod.

Naprosto oddechový seriál. Rozhodně oku zalahodí krásná příroda ostrova Korfu. Herecké obsazení je také skvělé. Seriál je pak plný laskavého a milého humoru, který prostě nejde nemít rád. Seriál má zatím jen 6 dílů a byl prodloužen pro druhou řadu, takže vám jeho sledování nezabere moc času, ale ani nemusíte být smutní, že už skončil, pokud se vám zalíbí. Díky postavě Garryho se vyskytuje v seriálu také hodně zvířat, což je další plus. Skvělá je i úvodní znělka, ta je jako samotný seriál taková milá, hravá, plná života, barevná a hlavně veselá. Navíc je zajímavé sledovat i život místních obyvatel.